מנעולן - פורץ מנעולים 24 שעות

מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

מנעולן בבאר שבע

מנעולן בבאר שבע נותן שירותי החלפת מנעולים, פריצת רכבים כספות ודלתות, שחזור מפתחות, תיקון דלתות ועוד. הוא מגיע לכל האזורים בבאר שבע ומציע את שירותיו המקצועיים.

מנעולן בבאר שבע

 

באיזה מקרים תדרשו להזמין מנעולן בבאר שבע?

1. מעבר דירה- במקרה בו עברתם לדירה חדשה, יהיה עליכם להחליף את מנגנון הדלת כדי שרק לכם תהיה גישה לפתוח את הדלת.
2. הדלת נטרקה- עדיף להזמין שירותים של מנעולן מאשר לנסות לפרוץ את הדלת לבד, מכיוון שאם תנסו לעשות זאת בעצמכם הנזק יעלה על התועלת.
3. כאשר הדלת אינה נפתחת כמו שצריך-
עליכם להזמין מנעולן שיוכל לפתור עבורכם את התקלה בזמן הקצר ביותר.
4. כאשר אחד מבני משפחתם איבד את המפתח- במקרה כזה לא תוכלו לדעת לעולם אם מישהו מצא את המפתח של ביתכם ועלול להשתמש בו ולפרוץ לדירתכם. לכן על מנת למנוע מצבים לא נעימים, תוכלו להזמין מנעולן שיחליף את צילינדר הדלת שלכם.

 

איך בוחרים מנעולן?

1. דרך האינטרנט- לאחר חיפוש קצר ב"גוגל" תוכלו למצוא מנעולנים רבים שנותנים שירותים באזור המגורים שלכם.

2. דרך המלצות-
תוכלו למצוא המלצות ב"פייסבוק" וב"גוגל". אם התרשמתם ממנעולן מסוים תוכלו לחפש את השם שלו ב"פייסבוק" ולקרוא ביקורות שלקוחות כתבו על השירותים שהוא מספק. כך תוכלו לדעת בצורה האובייקטיבית ביותר האם כדאי לכם לרכוש את שירותיו של אותו מנעולן או שכדאי לכם לחפש מנעולן אחר.

3. פה לאוזן- אין אדם שלא רכש את שירותיו של מנעולן, לכן תוכלו להיעזר בהמלצות של חברים/משפחה/שכנים שלכם ולהזמין מנעולן שנתן להם שירות מקצועי בעבר.

איזה שירותים נותן מנעולן בבאר שבע?

  1. פריצת כספות, רכבים, מנעולים מכל הסוגים ללא גרימת נזק.
  2. פריצת דלת טרוקה בלילה
  3. חידוש סוויץ' לרכב
  4. החלפת טפט ושיפוץ דלתות
  5. שכפול מפתחות
  6. תיקון דלתות פלדלת, רב מגן, זכוכית, עץ, חירום וממד
  7. תיקון דלתות לאחר פריצת מכבי אש
  8. שינוי קומבינציה לכספות
  9. חוות דעת מקצועית
  10. שירותי מנעולן כלליים

מנעולן מקצועי בבאר שבע

כיום תוכלו למצוא מנעולנים רבים שנותנים שירותים בבאר שבע, אז איך בכל זאת תוכלו לדעת שהוא מקצועי?

ראשית, עליכם לשלוח לו תמונה או סרטון של התקלה אותה אתם צריכים לתקן. לאחר שהמנעולן יצפה במה ששלחתם לו, יהיה עליו לזהות את התקלה ולהציע לכם הצעת מחיר עבורה.

שנית, לאחר שסיפק עבורכם הצעת מחיר, עליכם לוודא עם המנעולן שהוא יודע בדיוק כיצד עליו לפתור את התקלה. תשאלו אותו שאלות כמו "מה מקור הבעיה?", "איך אתה הולך לפתור את זה?", "האם עשית דברים כאלה בעבר?".

אם הוא ידע לענות על כל השאלות בצורה מהירה ויספק לכם את התשובות לכל השאלות שלכם, כנראה שהוא מספיק מקצועי וידע לפתור עבורכם את התקל בקלות.

דרך נוספת שתוכלו להיעזר בה על מנת לדעת שהמנעולן מקצועי, היא לשאול אותו האם יש ברשותו תעודת מנעולן מוסמך.

 

תעודת מנעולן מוסמך

במדינת ישראל, תחום המנעולנות הוא תחום פרוץ שאין עליו שום רגולציה או פיקוח.
מה שאומר שכל אחד יכול לתת שירותים של מנעולן, אך לא בהכרח עבר הכשרה מקצועית ולמד את כל שיטות העבודה בצורה מסודרת ומקצועית.

לאחר שמנעולן מסיים את הכשרתו בבית ספר למנעולנים, הוא מקבל ממוסד הלימודים תעודת מנעולן מוסמך שמהווה אסמכתא לכך שלמד במקום מסודר.

על מנת לוודא שמנעולן רכש ידע מקצועי, תוכלו לבקש ממנו להציג בפניכם תעודת מנעולן מוסמך שקיבל ממוסד הלימודים. כך תוכלו לדעת בוודאות שהוא יודע מה הוא עושה ולא יגרום לכם לנזק כאשר יגיע לתקן את התקלה.

תעודת יושר

תעודה זו מקבל מנעולן ממשטרת ישראל שאין לו עבר פלילי. ישנם הרבה מנעולנים שרוצים להחזיק בתעודה זו כדי לגרום ללקוחות לסמוך עליהם. קיימים לקוחות שחוששים להכניס אדם זר לביתם ולכן מבקשים מהמנעולן להציג תעודת יושר. התעודה מהווה סוג של אסמכתא לכך שהמנעולן ישיר ואמין ושניתן לסמוך עליו בתור לקוח.

למה כדאי להזמין מנעולן שמתגורר בבאר שבע?

אם שמעתם על מנעולן מקצועי שאינו מתגורר בבאר שבע ואתם מעוניינים לרכוש את שירותיו, עליכם לדעת שתשלמו יותר כסף. הסיבה לכך היא שמנעולן שאינו מתגורר בבאר שבע יגבה ממכם תשלום נוסף על הגעתו עד לבאר שבע.

אולי יעניין אותך גם:
מנעולן אילת

Call Now Button