מנעולן - פורץ מנעולים 24 שעות

מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

פורץ רכבים ללא נזק

פורץ-רכבים ללא נזק עושה את זה

פריצת רכבים לכל סוגי רכבים * מאזדה * טיוטה * רכב מסחרי * יונדאי * הונדה * רכבים פרטים פורץ רכבים תושב העיר

פורץ רכבים מקצועי שמבצע פריצות לרכבים ללא נזק, משתמש בסה"כ בכרית מתנפחת שנכנסת בין משקוף של דלת הרכב שלכם לדלת ויוצר רווח.

לאחר שנוצר רווח מכניסים מוט ברזל ארוך "דק וחלק" שיכול ללחוץ על כפתור נעילה מרכזית, או למשוך ידית ואפילו לפתוח חלון. לאחר מכן אם נוצר רווח קטן, הוא ניתן לתיקון במקום.

פריצת מקצועית, שגנבים לא מכירים

מחשבה רבה מושקעת בתכנון פתרונות נעילה מתקדמים לרכבים על מנת שגורמים בלתי רצויים לא יוכלו להזיק לכם בגניבת הרכב וגרימת נזקים נוספים לו (כגון גניבת מערכות השמע, הניווט וכו').

אך מה קורה כאשר אתם, בתור בעלי הרכב, הם אלה אשר עומדים חסרי אונים מול הרכב הנעול ללא שום אפשרות מתקבלת על הדעת להיכנס אליו?

במקרה הנ"ל יש רק אדם אחד שיכול לעזור-  פורץ רכבים מקצועי ומיומן.

פורץ רכבים
פורץ רכבים

מדוע דווקא פורץ רכבים?

כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו מידי פעם עומד בפני רכב נעול. הבעיה היותר החמורה היא הניסיונות שלנו לפרוץ אל הרכב בעצמנו, מה שבמרבית המקרים רק גורם ליותר נזק מתועלת.

רק בעל מקצוע מיומן כמו מנעולן רכב יוכל לפרוץ עבורכם את הרכב בצורה יעילה שלא תגרום שום נזק נוסף לרכבכם- הוא לא ישבור שמשות, לא יעקם דלתות ולא יבצע פעולות כוחניות אחרות.

ניתן למצוא באתר גם שירות של תיקון דלתות לכל הסוגים והחברות בארץ ובעולם. כמובן שירותי חשוב מאוד של פורץ מנעולים לכל סוגי הרכבים שכפול מפתחות פריצה ללא נזק שקטה ופריצה בקדיחה בלבד

אז למה לפרוץ את הרכב ללא נזק?

למה לא לשבור את החלון של הרכב הרי יש לנו ביטוח שמשות ואנחנו לא נשלם עבור החלון ולא עבור הזמנת מנעולן.
נכון שאתם לא תשלמו עבור הקריאה של המנעולן ואפילו לא עבור החלון השבור, אבל יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם הולכים להתקין חלון ברכב דרך הביטוח הוא לא חלון מקורי וזה מוריד את ערך הרכב.

בנוסף אתם תשרפו יום שלם במוסך על מנת להחליף את השמשה השבורה, אז תעשו את החשבון לבד ותבינו למה חשוב לפרוץ את הרכב ללא נזק, זה ההתמחות שלנו בחברת גולדמן מנעולנים כל המנעולנים שלנו עוברים הדרכות מקיפות על פריצת רכבים ללא נזק בשיטות המתקדמות ביותר שקיימות בשוק.

לכן אל תתפשרו על מנעולן ותקראו לטובים ביותר בתחום גולדמן מנעולנים הצוות המקצועי ביותר!

כמה תעלה לכם פריצה לרכב?

עלות הפריצה משתנה על פי כמה וריאציות והם איזה סוג רכב יש לכם, ככל שהרכב יותר משוכלל ככה הפריצה תהיה קשה יותר והעלות תהיה גבוהה יותר. העלות המקסימלית של פריצת רכב היא 350 שקל באזור המרכז. ככל שמרחק יהיה גדול יותר המחיר יעלה בהתאם.

אך אם אתם נמצאים באזור המרכז וננעלתם מחוץ לרכב ואתם צריכים שירות פריצה העלות המקסימלית שאתם תשלמו היא כ- 350 שקלים עבור הפריצה.

כיצד מזהים פורץ רכב איכותי?

מנעולן רכב מקצועי חייב לעמוד בשני קריטריונים עיקריים. האחד- לעזור לכם למצוא את הפתרון היעיל ביותר לבעיה בה נתקלתם (כגון רכב נעול ללא מפתחות או עם מפתחות בפנים) ולהחזיר את הרכב לתפקוד מלא.

השני- לבצע את משימתו תוך גרימת נזק משני זעום ביותר או ללא נזק כלל. יצרני הרכבים משקיעים מחשבה, זמן וכסף רב בפיתוח מנעולים וסוויצ'ים שיהיו עמידים בפני פריצה ולא יישחקו עם הזמן. לכן רק מנעולן רכב איכותי אשר מעודכן בכל החידושים האחרונים, יידע כיצד לפרוץ כל סוג של מנעול ולהתקין אחר כאילו לא היה דבר.

פורץ רכבים זמינות 24 שעות

החשיבות הגדולה שבבחירת מנעולן רכב מקצועי אינה מסתכמת אך ורק בזמינות ומיומנות אלא גם בהיקף תחומי האחריות שלו. ככל שהמנעולן יותר מנוסה, כך הוא מסוגל להעניק שירותים נלווים נוספים אשר רק יתרמו לכם ולרכבכם:

• שכפול וקידוד מפתחות לרכב.
• החלפת סוויצ' של כל סוגי הרכב כולל קטנועים ומשאיות.
• התקנת אימובילייזרים, אזעקות וקודנים.
• תיקון שלטים לרכבים.
• פריצת רכב מקצועית על ידי מנעולן בראשון לציון והסביבה עם ציוד חדשני ביותר.

גולדמן מנעולים מתמחה כבר יותר מ- 10 שנים בפריצה ותיקון מנעולים לכל סוגי הרכבים. אצלנו תקבלו מענה מקצועי מיידי לכל בעיה שתצוץ ובמחירים ללא תחרות.

3 טיפים איך לבחור פורץ רכב מקצועי?

1.פורץ חייב להיות בעל ניסיון וותק עשיר ומגוון, להיות יצירתי ומיומן ולדעת איך להתמודד עם כל התקלות שלא ציפינו להם במהירות וזהירות.

2.תבדקו האם יש לפורץ רכב רישיון לפריצות רכב, לא כדאי לכם בשום פנים ואופן להזמין חובבן ולקחת סיכונים.

3.פורץ רכבים אמור להיות מומחה בפריצת רכבים! לא כל מנעולן יודעה לעבוד עם כל סוגי רכבים במיוחד עם פריצת רכבים זה לא המומחיות שלו.     

שאלות ותשובות פריצת רכב

ממש ממש לא. לא מתעסקים עם פריצת רכב לבד בשום מצב ולא עושים זאת בלי ידע הדרוש.

תהליך הפריצה נא בין 10-50 דקות הכל תלוי בסוג הרכב ואיזה טכנולוגיה קיימת בה, חדשה או הישנה.

מנעולן מוסמך ומקצועי יבדוק כמה אפשרויות ויבחר את הדרך הבטוחה ביותר לפרוץ לרכב שלכם.

אך ורק במקרים דחופים ומסוכנים לחיי האדם יש צורך לשבור את החלון של הרכב.

מה יכול לעזור לנו לפרוץ רכב?

Call Now Button