מנעולן - פורץ מנעולים 24 שעות

מנעולן בגבעתיים

מנעולן-בגבעתיים 24 שעות אמין זמין החל מ 149 ש"ח

המנעולן של סהר מנעולים ומפתחות מספק שירותי מנעולן בגבעתיים והסביבה עשרים וארבע שעות ביממה, שישה ימים בשבוע, תמיד זמינים עבורכם ויספקו עבורכם את השירות המהיר ביותר!
תוך כדי מתן דגש מיוחד למיומנות שירות ברמה גבוהה ביותר במרכז, במקצועיות, עמידה בזמנים קצרים, ובמחירים הוגנים.

מנעולן בגבעתיים
מנעולן בגבעתיים

מהו מנעולן בגבעתיים 24 שעות?

המנעולן שלנו עובד סביב השעון כל יום ולילה, תוך כדי תמיד מקפידים על עמידה בזמנים, מקצועיות, ועל מחיר הגון שווה לכל כיס. עבודה מסביב לשעון כל יום מצריכה כוחות לא פשוטים למנעולן, קצב עבודה כזה מצריך ויתור על חלק משמעותי בחיים האישיים על זה אנו יכולים להעיד כל פעם מחדש .

לכן אתם הלקוחות לעתים צריכים להבין ולהתחשב קצת בעובדה הזאת, שגם אם היה ויש איחור בכמה דקות מעבר לזמן שקבענו, זה בטח לא כל כך נורא ותכף בטוח נגיע למקום, בכל זאת כולנו בני אדם…

סהר מנעולים ומפתחות בגבעתיים מבצעת את כל סוגי עבודות המנעולנות:

  • פריצה והחלפת מנעולים ל דירות ובתים
  • תיקון כל סוגי הדלתות באחריות מלאה
  • פריצת רכבים מקצועית ללא נזק
  • תיקון דלתות אש
  • פריצת מנעולי אופנועים
  • פורץ כספות מומחה, מוסמך ומורשה
  • פריצת דלת טרוקה או נעולה
  • שיחזור מפתחות לרכב

ועוד….

מה נדרש על מנת להיות מנעולן בגבעתיים?

על מנת להיות מנעולן בגבעתיים ובכל אזור בארץ, אתם צריכים להיות:

  • בעל תעודת יושר ממשטרת ישראל
  • ללא שום עבר פלילי כלל

    לצערנו דבר זה לא מיושם על ידי המדינה ויש הרבה חברות שמעסיקות מנעולנים עם עבר פלילי, גם בתחום הרכוש יש שעובדים כמנעולנים לצערנו הרב.
    לכן חשוב בעת הגעת המנעולן שהזמנתם לבקש שיציג אישור מטעם משטרת ישראל, שניקרא – תעודת יושר.

    ללא אישור אנו ממליצים לכם לא לקבל את שירותיו של אותו אדם.
    קבלו את העצה הזאת ושחררו את המנעולן לדרכו והזמינו מיד מנעולן אחר בעל אישור ממשטרת ישראל .

בתקופה האחרונה יש הרבה תלמידים שלומדים מנעולנות בכל מיני בתי ספר בארץ, דבר שלא מעניק להם כל כך הרבה ידע בתחום. הם עלולים להיתקל בבעיה שהם עוד לא ראו ולא ידעו כיצד לטפל בה. מצב כזה פשוט יגרור מכם עלויות נוספות שמראש לא הייתם צריכים לשלם עבורן.

חשש נוסף הוא מבחינת הנזקים שמנעולן כזה עלול לגרום לכם. הרי מנעולן כזה לא מקצוען והוא הינו יכול לגרום לכם למצב גרוע יותר מכפי שהיה לפני כן.
לכן העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא לבחור במנעולן עם ניסיון רב בתחום שידע לטפל בכל בעיה שתעמוד בפניו. אם יש לכם ספק האם לאותו מנעולן יש ניסיון בתחום עדיף שתוותרו עליו ותמשיכו לחפש מנעולן עם וותק בתחום.

מידע על סער מנעולים

"סער מנעולים" היא חברה מהוותיקות והמובילות בתחום המנעולנות. לסער ניסיון רב בתחום, וותק של 30 שנה.
לסער ידע גדול בתחום ויחד עם הניסיון שצבר, אלה מהווים לו את היכולת לפתור תקלות מסובכות במיוחד.

העצה הטובה ביותר

תמיד עדיף להזמין מנעולן ששמעתם עליו או קבלתם המלצות עליו מלקוחותיו קודמים שהשתמשו בשירותו.
דרך טובה לבחור מנעולן שיש לו ניסיון בתחום ושהשירות שלו יותר ממעולה היא לחפש ברשתות החברתיות המלצות וביקורות על האופן שבו הוא עובד.

בעולם של היום האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום שלנו.
הכל מופיע באינטרנט והוא מהווה כלי חשוב והכרחי שעשוי לספק עבורנו את המידע שאותו אנחנו מחפשים.


ניתן לחפש בגוגל את שם המנעולן איתו דיברתם ולבדוק האם לקוחות שונים כתבו ביקורות עליו, במידה וכן תוכלו לדעת האם השירות שלו טוב ומומלץ או שלא.

אתם יכולים לחפש גם בפייסבוק, ישנם עמודים עסקיים רבים של מנעולנים וקטגוריה מסויימת לקריאת ביקורות. כך תוכלו לדעת האם להזמין את אותו מנעולן אליכם או לוותר עליו ולהמשיך לחפש.  

מקצועיות ואמינות תמיד לפני הכל

אנו מציעים לכם להיזהר ממחירים יותר מדי זולים שאומרים לכם בטלפון, תאמינו לנו מהניסיון שלנו זה יעלה לכם בסוף ביוקר. אף אחד אף פעם לא יעבוד אצלכם בחינם.

סביר להניח שמי שמציע לכם מחיר נמוך מדי עבור השירותים שלו הוא חסר ניסיון בתחום או שהוא עלול לרמות אתכם. בשני המצבים הללו הנזק שעלול להיווצר לכם יכול להיות גדול יותר מהמצב הקודם! לכן היזהרו לפני שאתם מתפתים למחיר זול מדי.

הזמנתם מנעולן בשל תקלה בדלת… איך תוכלו לנצל את הגעתו לטובתכם:

עשיתם את הצעד הראשון והנכון עבורכם והזמנתם מנעולן מגבעתיים מ-GKEYS לדירתכם בשל תקלה בדלת (מנעול שנשחק, מפתח שנשבר בתוך המנעול, דלת חורקת וכד').

הצעד השני שעליכם לעשות והוא גם החשוב ביותר עבורכם הוא לנצל את הגעתו ולבקש ממנו לבצע סקירה של כל הדלתות בביתכם מבחינת תקינותם על מנת לחסוך כסף מיותר בעתיד ועל הזמנה נוספת של בעל מקצוע בשל דלת פגומה או מנעול שלא עובד. 

חשוב להבין שלא כל יום מזמינים מנעולן ולא כל יום יש תקלה בדלתות, לכן כדאי שתדעו לנצל את הגעתו לטובתכם ובכך תחסכו המון כסף וזמן. 
המנעולן מגבעתיים הוא מקצוען שעבר הכשרה והוא בעל ניסיון רב ומבין את התקלה כבר בשניות הראשונות וימצא את הפתרון המהיר והיעיל במהרה.
תנצלו את הכישורים שלו ותסמכו עליו שיבצע את משימתו על הצד הטוב ביותר ותחשפו אותו לתקלות נוספות בביתכם.

קרו מקרים רבים ולצערנו עדיין קורים מקרים כאלה, שמנעולנים שהגיעו לביתם של לקוחות "חובבנים" שאינם קיבלו הכשרה אלא למדו באופן עצמאי את כל תחום המנעולנות ולא קיבלו תעודה מקצועית ועל כן הגיעו לבתים וחיבלו בדלת וזאת גרמה לרכישה חדשה של דלת חדשה ולהוצאה מיותרת.


כדאי לבקש מהמנעולן שיציג בפניכם תעודת הסמכה שלו כמנעולן ואישור ממשטרת ישראל על תחום העסקתו. כל מי שעובר קורס הסמכה של מנעולן מקבל תעודת הסמכה שנראית כמו רישיון נהיגה.

חשוב להבהיר שאצלנו ב-GKIYS השירות מעל הכל וההגעה אליכם במהירות חשובה לנו מאוד ואנחנו נדאג לכך שתצאו מרוצים בכל מחיר.

לפרטים נוספים והזמנה נא חייגו אלינו. 

מנעולן חולון

Call Now Button