מנעולן - פורץ מנעולים 24 שעות

מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

פורץ דלתות

פורץ דלתות מקצועי 24 שעות ביממה, מתמחים בפריצת דלת + פלדה + מעץ + זכוכית + שירונית חוסם + אש

פורץ דלתות מכל הסוגים במחירים ללא תחרות דלת טרוקה | פריצת דלת נעולה דלת רב-בריח מולטילוק מנעול כספת עליון 
סגר ביטחון לדלת 

אז לא תיארתם לעצמכם שיגיע היום ותצטרכו פורץ דלתות מקצועי שיציל אתכם, אז חשבתם והנה אתם כאן!

אז לפני שאתם מחליטים את מי להזמין תנו לייעץ לכם איך לבחור נכון!שמי סהר מנעולן ואני פורץ דלתות מקצועי כבר למעלה מ20 שנה, כמעט כל יום אני נתקל בדלתות בעייתיות ותמיד ידעתי לתת מענה מקצועי ומהיר לכל סוגי המנעולים בדלתות, ולמה אני מספר לכם את זה?

לאחרונה לצערי נכנסו לתחום פריצת הדלתות עשרות מנעולנים שלא עברו הכשרה מקצועית ראויה ולכן אני נתקל בהרבה מקרים בהם אני צריך להגיע ותכן שלתות שעברו פריצה לא מקצועית. לכן אני מייעץ לכם לא לחשוב כמה זול זה יעלה לי, אלא האם אזדקק לשירותיו של פורץ דלתות מקצועי בסיום התהליך.

פורץ דלתות

ועכשיו מספר מילים על פריצת דלתות מקצועית

ישנם מספר מצבים בהם יהיה צורך בשירותיו של פורץ דלתות מקצועי. ברוב המקרים מדובר במצבים לא נעימים כלל, כמו לדוגמה כאשר אתם נתקעים ללא מפתח מחוץ לביתכם, דבר אשר נפוץ במיוחד בטריקת דלתות .

ישנם עוד שלל מצבים לא נעימים כאשר אתם ננעלים מחוץ לבית או בתוכו, כמו לדוגמה כאשר המפתח נשבר בתוך הדלת או כשמנגנון הנעילה של הדלת נהרס. כאשר קיים מצב חירום יש להזמין בדחיפות מנעולן.

מה עושים שילד נתקע

כשילד נתקע בחדר או במידה ופרצה שריפה. פורץ דלתות יעיל ומקצועי אשר יוכל לבחון את הבעיה ולפתור אותה במהירות ויעילות תוך כדי הגעה מהירה למקום, בעל הסמכה מתאימה לכך ובעל וותק רב בתחום אשר יוכל לספק מציאת פתרונות יצירתיים למצבים בלתי אפשריים.

אצלנו תוכלו להנות משירותיו של מנעולן מקצועי, אשר יעניק לכם שירות מהיר ואדיב תוך כדי הקפדה על נזק מינימלי או פריצת הדלת ללא נזק כלל, אשר מתמחה בפריצת כל המנעולים מכל הסוגים שרובנו בוודאי נזקק מתי להם אי פעם .

מתי עלינו להזמין פורץ דלתות מקצועי ומיומן ?

כאשר אנחנו מגיעים לביתנו או למשרד, גילינו שהמפתח נעלם. בדרך כלל חיטוט מהיר בתיק או במכנסיים מעלה את האבדה המבוקשת וגורמת לנו לנשום לרווחה, אך לא כך ברוב המקרים. לכן קיים צורך בשירותיו של איש מקצוע אשר יעזור לנו להיכנס לביתנו או למשרד שלנו.

מדי פעם הרע ביותר קרה, המפתח מסרב להופיע, לא קיים ברשותכם מפתח רזרבי והזמנתם את שירותיו של המנעולן.

כמו כן: במקרה של נעילת דלת הרכב שלכם, במידה ואתם לא מוצאים את המפתח של הרכב, או גרוע מכך ננעל בפנים ילד. יש צורך לפנות בדחיפות ולהתקשר לפורץ מנעולים אשר יפתח עבורכם את הרכב באופן בהול.

בעלי המקצוע בתחום עושים כל מאמץ עם פריצת המנעולים בלי לפגוע במנגנון הנעילה, בדלת או במשקופים .

אילו שירותים מספק פורץ דלתות מקצועי ?

בעל המקצוע בתחום המנעולים מספק עבודות פריצת דלתות תוך כדי הקפדה של רף גבוה של שירות ואיכות . השירות ניתן בעלי מנעולן בעל וותק של שנים בתחום וביצוע אין סוף עבודות.

הוא מבצע את כל סוגי העבודות של פריצת המנעולים, פריצת דלתות מהירה, מעניק  מנעולן 24 שעות ביממה, פתרונות מנעולים מיוחדים, שירותי מנעול לרב בריח, פורץ מנעולים בחולון, פריצת כספות ועוד.

השירות ניתן ברגעים בהם הלקוח זקוק לפריצת דלתות באופן דחוף, בין אם זה בשעות רגילות או שגרתיות על מנת לספק מענה ללקוח במהירות רבה, תוך חשיבות על ההקפדה של השירות ומענה מקצועי על ידי בעל מקצוע אשר בעל הסמכה מתאימה ותעודה לעסוק בכך ממשטרת ישראל אשר ידאג לספק מענה ללקוח בשעת הצורך בכל שעות היממה.

על מה חשוב להקפיד כאשר אנחנו מזמינים פורץ דלתות

במידה ונתקעתם מחוץ לבית, מחוץ למשרד, או מחוץ לרכב, אתם תזדקקו "לפורץ דלתות". ישנה חשיבות רבה לבעל המקצוע שאנו בוחרים בו בסופו של דבר. הרוב הם פורצים ,אבל לא כולם פועלים באישור משטרת ישראל ולכן ישנה לכך חשיבות רבה.

כאשר מגיע פורץ על מנת לפרוץ לבית שלכם, לרכב או למשרד חשוב שתבקשו ממנו תעודת מנעולן מורשה או פורץ דלתות באישור משטרת ישראל.

במידה ואתם שואלים את עצמכם מדוע חשוב שיהיה לו את התעודה הזאת? התשובה לכך היא שבזמן הפריצה לומד הפורץ כיצד לפרוץ את הדלת של הבית שלכם או של הרכב שלכם, תוך כדי הפריצה הוא לומד את המנעול שלכם היטב. במידה והוא איננו אדם הגון – הוא יכול לבוא בקלות כשלא תהיו במקום ולפרוץ לכם לבית .

לכן ישנה חשיבות רבה לאיש המקצוע אשר אתם בוחרים. חשוב שתהיו קיימת בידיו תעודה זאת על מנת לספק לכם בטחון ומרגוע נפשי.

מחירון פריצת דלתות:

סוגי דלתות נוספים:

סוגי דלתות נוספים:

Call Now Button