מנעולן - פורץ מנעולים 24 שעות

מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל

שאלות תשובות בנושא מנעולנות

ברוכים הבאים לדף שאלות תשובות בנושא מנעולנות כאן תוכלו לקבל את השאלות והתשובות בנושא מנעולן איך לבחור מנעולן מורשה , כמה עולה להחליף צילנדר , כמה צריך לעלות תיקון דלת זכוכית איך מתבצע פריצת דלת , ועוד מגוון רחב של שאלות נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

כבר בשיחת הטלפון ניתן לשאול מספר שאלות שיסעו לנו להבין מול מי יש לנו עסק .
אפשר לשאול מה לדעת המנעולן התקלה שלנו כמה זה עולה ?

אם המנעולן מנסה להתחמק מנסה להתחמק חותר להגעה למקום בלי להגיד לנו מה קרה וכמה זה עולה יכול להיות שכבר לא תהיה לנו שליטה כאשר הוא יגיע עלינו חשוב להבין שמנעולן מקצועי יכול לדעת דרך תמונה והסבר קצר מה התקלה כמה זה אמור לעלות לנו.

חשוב לבדוק את אזור השירות שאנו מזמינים עדיף להזמין מנעולן לפי אזור לדוגמא גרים בעיר בחולון תחפשו בחיפוש מנעולן בחולון – כאשר אתם גרים בעיר ראשון תחפשו באינטרנט מנעולן בראשון לציון – כשאר את מחפשים בעיר תל אביב תחפשו בחיפוש מנעולן בראשון לציון 24/7  

לרב בריח יש מספר צילינדרים החל מצילינדרים ברמה בסיסית שעולים החל 300 ש"ח כולל הגעה והתקנה , ויש צילנדרים משוכללים מוגנים פריצה שקטה עם פיניים כפולים שעולים 500 ש"ח כולל עבודה והתקנה , חשוב לציין שרב בריח מדרגת את רמת המיגון על כל מוצר וצילינדר באמצעות כוכבים שנקראים רמות מיגון מ-1 עד 5 כוכבים לדרגת המיגון הגבוה ביותר.

תיקון דלת זכוכית נחלק לשתי סוגי תיקונים , תיקון הדלת עצמה הכוונה לכיוונים כגון : הדלת נוגעת ברצפה נוגעת בתקרה לא נסגרת המונעלים או מוצרי הפירזול שמותקנים על הדלת מקולקלים או תקלות עם במשאבה הרצפתית שמחזירה את הדלת שבדרך כלל הבעיה הנפוצה ביותר היא שהשמן בורח מהמשאבה , והדלת נסגרת במהירות ללא שליטה יש סכנה בכך שהיא תשבר.

המחיר לכיוון דלת זכוכית נע בין 350ש"ח ל 550 ש"ח .

ואילו החלפת משאבת ריצפתית לדלת זכוכית מתחיל מ 1200 ש"ח וצפונה.

מנעולן בממוצע אמור להגיע תוך 45 דקות.

תלוי מאיפה הוא יוצא והאם הוא רכוב על אופנוע או מגיע עם רכב למקום.

טיפ נוסף שלפעמיים מנעולנים נוטים לתת מחיר זול מדי בטלפון אם הם לדוגמא : לא יכולים להגיע תוך זמן קצר ולכן הם יתנו מחיר זול יותר על מנת לשמור לעצמם את עבודה למאוחר יותר חושב לציין שאם אנחנו צריכים מנעולן באזור ת"א באופן דחוף אולי כדאי לנו לשלם קצת יותר למנעולן שיגיע בזמן שנוח לנו.

כיום ישנם מגוון סוגי כספות קטנות ופשוטות שנמכרות ברשתות כגון הום סנטר  וכדומה בין 200 ש"ח ל 500 ש"ח .

יש כספות מקצועיות יותר שנמכרות על ידי יבואנים ספקים ויצרנים בארץ החל מ 500 ש"ח ועד עשרות אלפים.

סוגי הכספות שיש בישראל הם כספות ביטחון – כספות מוגנת אש ומים כספות עם מלכודות.

מנעולן בחולון עולה החל מ 250 ש"ח לביקור + תיקון .

כל הכספות ניתן לפרוץ השאלה היא העניין של זמן.

כספות פשוטות ניתן לפרוץ במספר דקות , ואילו כספות עם מלכודות היה קשה מעוד לפרוץ ויקח אפילו מספר שעות לפרוץ אותם על ידי מנעולן מקצועי לכספות.

קודם כל אין צורך להיכנס לפאניקה. דבר ראשון נבדוק אצל בני משפחה שגרים בבית איפה הם ואם יש מפתח נוסף. לאחר מכן צריך לקרוא למקצוען שיפרוץ את המנעול ויפתח לכם את הדלת.

כדי לשחרר את המפתח ניצתרך להתאמץ בזהירות רבה בשביל להוציא אותו, לכן, מומלץ לבקש עזרה מאנשי מקצוע שיודעים כיצד לפעול בכל מקרה ומקרה.

כל פריצה שונה ובדרך כלל ותלויה בגורמים שונים, כמו, סוג המנעול ומנגנונים שלו ועלות פריצה נובעת ממורכבות שלה.

אפשר לנסות לשמן את הלשונית בשמן  WD40, אולם זה לא פותר את הבעיה לצמיתות וכדי להחליף את המנגנון הפגום.

מנעול נוסף מגביר את האבטחה בצורה משמעותית מאוד ומקשה על הפריצה.

עלות מנעול כספות טיפה יותר יקר אבל זה שווה את הגנה ומשפחתכם יכולה להיות רגוע בהחלט.

כיום ניתן להזמין מנעולנים בתל אביב מתמחה גם בפריצת כספות ביתיות משרדים כפסות כבדות.

מנעולן מומחה יפרוץ לרכב תוך כמה דקות ולא כדאי לכם לנסות לפרוץ לבד, נזק שאתם יכולים לגרום יעלה בסוף יותר מעלות שירות המקצוען. 

בעזרת שיטות חדשניות, פריצת צילינדר לא מחייבת את הריסתו, אבל יש מקרים שאי אפשר להימנע מזה ויכול להיות שלא יהיה ברירה ונצתרך לקדוח ולהרוס את הצילינדר.

מנעולן שמתקין לכם את המנעול חייב לפתוח את האריזה החדשה לפניכם, ואם הוא לא פותח אז תדרשו ותוודאו שאכן הוא משתמש באריזה סגורה. 

תמיד נשמח לעזור

הרצל גולדמן תמיד ישמח לעזור לכם בשאלות תשובות ישנם שאלות של גולשים שרשמו לנו בהודעות או שלחו מייל עם שאלה בנושא שאתם קוראים עכשיו , אני מאמין  במשפט שהנותן מידע ועזור לבסוף מקבל .

אם יש לכם שאלה שלא רשמו כרגע בדף השאלות תשובות נשמח שתשלחו לנו מייל או הודעה לטלפון ונשמח לענות לכל שאלה שתשאלו.

שאלות תשובות בנושא מנעולנות

Call Now Button